Jednoduchý krém na odstranění tetování způsobil, že se kůže této dívky úplně sloupla
Jednoduchý krém na odstranění tetování způsobil, že se kůže této dívky úplně sloupla
Anonim

Jedna 21letá vysokoškolská studentka v Thajsku zůstala s děsivou jizvou a ještě horším příběhem poté, co proces chemického odstranění tetování způsobil puchýřům a „spadnutí kůže“. O tři měsíce později se rána, kde kdysi tetování existovalo, stále nezahojila a student má nyní syrové vyvýšené chemické popáleniny.

Odstranění tetování není nikdy snadné, ale následky chemického procesu odstranění tetování Pasuda Reaw jsou prostě hrozné. Reawová, studentka univerzity Udon Thani v Thajsku, se rozhodla nechat si odstranit tetování na hrudi pomocí chemického vymazávacího procesu zvaného Rejuvi, který vytvořila Rejuvi Laboratory v Kalifornii, uvedl The Independent. Reaw poprvé vyzkoušela proces chemického tetování v únoru tohoto roku a nyní o tři měsíce později jí stále zbyla velmi velká jizva.

„Zpočátku se Rejuvi zdálo jako dobrý způsob, jak tetování odstranit. Nechtěl jsem používat lasery,“vysvětlil Reaw, uvedl The Daily Mail. „Začal jsem s léčbou a hned mě to svědilo a hodně bolelo. Kůži trvalo dlouho, než se stáhla. Bylo to jako mučení a nemohl jsem spát."

„To, co zbylo, je horší než předtím. Tuto léčbu nedoporučuji, protože to strašně bolí a trvá to dlouho,“dodala.

Podle Reaw se po nanesení chemického krému na její tetování špatně spalo kvůli intenzivnímu štípání na hrudi. Asi 10 dní po první aplikaci se kůže tetování začala plnit hnisem a loupat se. Do 2. března se jí podařilo úplně sloupnout kůži tetování a odhalila pod ní velkou růžovou a citlivou jizvu. Reaw doufá, že sdílení jejího utrpení a fotografií její zjizvené kůže pomůže ostatním dobře si rozmyslet proces odstranění tetování.

Reaw není prvním člověkem, který zažil špatnou reakci na chemické techniky odstraňování tetování, a v roce 2015 Andrea Catton Laser Clinic, klinika pro laserové odstranění tetování ve Spojeném království, vysvětlila, že odstranění tetování Rejuvi, které zahrnuje použití neorganické chemikálie k odstranění původního tetování, může vést k nežádoucím účinkům, jako je bolest, modřiny, otoky, svědění, strupy, změna barvy, infekce a trvalé jizvy.

„Rejuvi zahrnuje tetování chemikálií k extrakci tetovací barvy. Jednou jsem viděl pacienta po zákroku Rejuvi, který způsobil rozsáhlé jizvy. Pacient potřeboval několik ošetření Fraxelem ke zlepšení vzhledu jizev. Dokonce jsme o tom publikovali kazuistiku, “řekla dermatologovi Ritu Saini z NY Medical Skin Solutions v New Yorku na klinice Andrea Catton Laser.

Lazerové odstranění tetování zůstává nejběžnějším způsobem, jak se zbavit nežádoucího inkoustu na kůži. Proces zahrnuje použití ultrakrátkého laseru k rozbití molekul inkoustu v kůži. Jakmile se imunitní systém těla rozpadne, odnese tento inkoust pryč a odnese ho do jater, kde se nakonec zcela zlikviduje, uvedl Smarter Everyday.

Populární podle témat